2014年11月14日星期五

換新屋 (其實換咗一排嘞...)

話說大貓個菠蘿屋瞓到漏哂腳...

一次機緣巧合, 同貓友去睇竉物用品展時, 買咗呢間新屋比佢, 其實都幾啱瞓.
可能原裝張墊唔夠軟, 硬係唔鐘意瞓. 擺出嚟都唔肯吼..

最終要喺XX城買個cusion, 再用舊衫包住; 而原裝個墊就再放底, 而家就十分Like嘞~! 


8 則留言:

  1. 冬天前有新屋仔~~唔洗露腳仔咁凍~~

    回覆刪除
  2. 其實貓地都好鬼屎“奄沾”的

    回覆刪除
  3. 為左迎合貓地心意~有時真係R爆頭~
    好在大貓最後LIKE咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢哋真係好難估, 早幾年特登訂做咗件貓傢俬比佢, 點知放咗成年佢掂都冇掂過, 最後送咗比貓友, 好彩貓友啲貓like咋, 唔係就嘥哂啲錢嘞...

      刪除

換新電腦,小月傑傑IG QR Code

 最近電腦都傻傻的,Window 10更在更新後死機黑畫面,終於都要買過另一部;本來想找回舊單據幫襯同一電腦店,一看單據原來電腦是在2008年買,即係已經12年,難怪最近開機時都令人有提心吊膽的感覺。 由於之前在IG開了戶,專放小月和傑傑的生活照,在此也不再重覆工作,送上Inst...