2017年12月22日星期五

聖誕快樂~

哈哈哈﹗大貓祝咁多友Blog友聖誕快樂,
人貓健康﹗生活愉快﹗

2017年9月17日星期日

十四歲英短尋家


堅唔知佢有冇chance, 都要試一試post:
英短大哥,十四歲,好乖好定,最鍾意食同瞓,剛做完耳道手術,驗血報告都好正常,而家需要幫佢搵個屋企。唔知有冇貓奴特別有愛心,鐘意領養年紀大既貓貓,又唔介意佢大食,又有時間日日幫佢清潔耳仔,無論將來疾病健康,都照顧佢一生一世呢?(唔駛問點解有人唔要佢,都唔駛鬧,棄養從來何須理由!唉!)佢而家係獸醫度,因為未搵到暫託,探貓要去獸醫度。有意領養就聯絡梁小姐。電話:67007017

拋夫棄貓蒙古去

最近幾年,拋夫棄貓事件,一年都會發生一兩次;今年第二次就在上個月,目的地是去過兩次的蒙古


 真的很喜歡蒙古的夏天









今年回港後,想:
如果閒人年輕廿年,如果閒人未嫁的話,
可能會為了馬兒,
嘗試到蒙古定居....

2017年7月23日星期日

食班戟

其實閒人鐘意食班戟,以前最鐘意食牡丹樓嘅熱香餅,隔咗好耐冇食,再食番覺得已經又薄又唔香了....



早排見有朋友食過K11呢間日本班戟店,放過啲相出嚟,搞到我又走咗去食,食完之後,覺得佢唔係唔好食,但都係點都係牡丹樓嘅好啲...至少價錢好啲吖嘛....(師奶病又發作了)

2017年7月10日星期一

嘩七年﹗

嘩又好耐冇上嚟嘞~
話咁快又第七個年頭,當初獸醫話大貓有四年貨仔,
而家真係賺到笑,
大貓要再努力啲,
一於玩夠十年廿年,
跌爛哂阿獸醫哥哥啲眼鏡~


祝願各隻玩嘢王,生生猛猛,有咁玩嘢得咁玩嘢﹗

2016年8月19日星期五

整果醬

閒人閒時會自己烤麵包,由於吃麵包都難免會連繫果醬,所以都開始嘗自製果醬;拿著之前在北海道體驗班的食譜再上網找找看看,發覺果醬其實不難做;各位有時間的話其實都可以試試:



材料一定是新鮮水果啦~


再加糖加檸檬汁煮濃了就可以~

入樽啦~

這是另外一次做的蘋果果醬,食諎亦是上網找,也不難唷~

2016年7月5日星期二

好耐冇見

嘩很久沒來,差點不會用……

大貓比人抹完身,當然要刨咬菇時減壓啦~