2014年6月28日星期六

掛住大貓豬

明天要飛去台灣幾日
未走已經掛住大貓豬嘞





大家係咪覺得好甜蜜呢?
不過大貓唔係唔捨得而攬住我隻手
而係攬住嚟又刨又咬
刨到攰咬到厭
至攬住瞓一陣

一張相嘅背後
真係可以有好多故事架
咭咭咭....

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 有得剩~ 一來佢冇牙; 二來我會同佢剪甲~ 哇卡卡~~

      刪除
  2. 大貓咁惡o既咩,鍾意咬人手手,不過我諗佢一定係好細細力咬,係咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔知咩叫細力; 會咬到我feel倒佢脫牙後仲剩番少少嘅牙骨...都ok狠架~

      刪除
  3. 回來啦~大貓有冇比個熱情既擁抱比你a~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有鬼啦...剩係坐喺梳化度叫咗幾吓囉....係坐喺梳化度呀...-_-
      不過我呢幾日就成日要佢痴住我, 我上床打手機又抱佢上嚟, 瞓晏覺又抱佢上床陪瞓咁囉...XDD

      刪除
    2. 咁即係你掛佢多個佢掛住你~哈大貓咁乖肯乖乖陪你瞓

      刪除
    3. 真係激屎人... 有覺瞓佢梗鐘意架...

      刪除

換新電腦,小月傑傑IG QR Code

 最近電腦都傻傻的,Window 10更在更新後死機黑畫面,終於都要買過另一部;本來想找回舊單據幫襯同一電腦店,一看單據原來電腦是在2008年買,即係已經12年,難怪最近開機時都令人有提心吊膽的感覺。 由於之前在IG開了戶,專放小月和傑傑的生活照,在此也不再重覆工作,送上Inst...