2014年4月6日星期日

一舖清袋

 其實之前好似都出過啲麵包post,不過都唔多記得邊啲出過,邊啲未出過,因為影影埋埋都有幾張,不如今次一舖清袋啦﹗




呢個應該係去朋友屋企整嘅,當時未有整麵包嘅習慣,同經驗,於是就求求其其。

呢啲應該係買咗本教整麵包嘅書之後,第一次整嘅方飽, 

後來就試吓整啲造型包嘞

呢個就多咗啲芝士,仲整得佢靚靚哋添。

呢款係其中一款成日整嘅阿麻籽包,本來原本係有蒜泥,就我唔中意食蒜,所以就冇加。

一整開就係咁整啦~~

呢個方包好似係第一次整嘅,焗得唔夠,不過照食﹗

剩係得麵粉又點滿足倒我呢,加啲提子乾啦﹗
由於方包太方便,整一次就可以食多幾日,懶到嘔嘅我又點可能唔再整呢?不過個樣有啲古怪囉﹗

嗱﹗咪以為呢個係普通方飽呀,佢係加咗法國麵包粉嘅方包嚟﹗不過好似分別唔大。

又係亞麻籽飽啦﹗不過唔知點解又影埋碟飯呢?

8 則留言:

  1. 我家得我一人吃包, 冇心機整, 已停工多年

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人整又真係幾悶, 我屋企好啲, 兩個人食...XDD

      刪除
  2. 人多整包會好啲,快啲食晒,可以再整

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀,麵包放得太多日其實都冇咁好食,好彩本食譜啲份量都係8個以下,毎日都當早餐食嘅話都ok.

      刪除
  3. 好勁a~自家學架? 整得好靚a~

    回覆刪除
    回覆
    1. 客氣嘞, 係呀,自己買書學架,多謝欣賞﹗嘻... 比人讚好開心喲~

      刪除

換新電腦,小月傑傑IG QR Code

 最近電腦都傻傻的,Window 10更在更新後死機黑畫面,終於都要買過另一部;本來想找回舊單據幫襯同一電腦店,一看單據原來電腦是在2008年買,即係已經12年,難怪最近開機時都令人有提心吊膽的感覺。 由於之前在IG開了戶,專放小月和傑傑的生活照,在此也不再重覆工作,送上Inst...