2013年12月20日星期五

聖誕快樂~~


咁多位朋友,祝:








大貓以5.8kg嘅體重番去驗血,報告出來,Dr. Sam話:好靚﹗





















貧血:冇啦﹗腎衰竭:變番正常啦﹗係磷低啲,但係因為Renal糧係低磷嘅,所以係正常嘅。
太好嘞~唔怪得隻衰嘢最近唔多願食Renal Essential啦,唔知係咪因為知道自己好番咁多呢?

其實大貓食嘢都好小心,而家係全食Renal食品, Renal 乾, 濕糧, 每日食一小匙Lysine, 兩粒Renal Essential。一個月食七日Azodyl,仲有飲水係飲加咗Em-X嘅酵素水。

希望下次驗血時連中間嗰一隔都去番中位數咁就為之perfect嘞﹗

唯一聽倒嘅壞消息就係:如果再重嘅話,就要減肥咯.... 而家都係每日都只係食35g乾糧同兩匙濕糧咋....係,我認有時見佢夜晚食哂啲糧望兜都會比多幾粒;如果再減糧就真係日日都飢饉24,好慘架。

大貓,記住要爭氣啲,唔好食咁多嘞,OK?

12 則留言:

  1. 佢一定成日瞓唔多郁, 好似我細佬咁, 食減肥糧都瘦唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀...佢都玩到飛起架....有機會比啲相你睇..

      刪除
  2. 希望大貓下次個報告同佢一樣咁靚仔

    回覆刪除
  3. 大貓好叻叻啊!
    你真係好細心, 連水都咁講究…

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~
      水加酵素呢家嘢其實係朋友教嘅, 我之前真係諗都冇諗過...

      刪除
  4. 第一張圖整得好正呀~~

    大貓努力KEEP FIT呀~~

    回覆刪除
  5. 新一年要健健康康多姿多彩啊!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道﹗吉媽你都係呀 人同貓都要健康多姿多彩呀﹗

      刪除
  6. 大貓叻叻~新年要繼續加油!

    回覆刪除

換新電腦,小月傑傑IG QR Code

 最近電腦都傻傻的,Window 10更在更新後死機黑畫面,終於都要買過另一部;本來想找回舊單據幫襯同一電腦店,一看單據原來電腦是在2008年買,即係已經12年,難怪最近開機時都令人有提心吊膽的感覺。 由於之前在IG開了戶,專放小月和傑傑的生活照,在此也不再重覆工作,送上Inst...